10D66547-C52C-4921-8916-1AF17CA25CE3

Wat te doen bij…?

er zijn een aantal zaken die handig zijn om te weten als u bij ons artikelen huurd. Hieronder een aantal beschreven en de oplossingen hiervan.

– U huurd bij ons een tent met de combinatie van zelf opbouwen en afbreken. Volgends onze algemene voorwaarden dient u deze weer schoon, droog en zonder schade mee retour te geven. Wat moet u doen als het heel de dag regend op de dag dat u deze retour moet geven? u moet vooral het beste moment afwachten om de tent af te breken. De tent heeft een aantal u zon nodig om droog te worden. Vaak blijven deze dan nog nat in de randen. Hierbij kunt u hem nog niet inpakken want dit gaat verweren. Bel ons ten allertijden op om samen naar een oplossing te kijken. Dit geld voor een dag dat het heel de dag regent maar ook als het vochtig weer is en u hem niet helemaal droog krijgt. Met een handdoek krijgt u hem niet droog genoeg.

Het ophalen kunnen wij ook een dag uitstellen 

In de voorjaar/zomer is de tent makkelijk droog te krijgen ivm de warmte van de zon.

Alsu de tent heeft ingepakt bel ons op dan stemmen wij met u af wanneer wij dit zsm komen ophalen. U dient de bak met tentzeilen droog weg te zetten.

U geeft glaswerk gehuurd en er is wat kapot. Wat moet ik doen? Geen nood. U betaald een kleine vergoeding hiervoor. 

Bier/frisglas €0,50, Longdrinkglas/wijnglas/champagneglas €1,00, Borden €2,00.

-Ik heb schade of diefstal van mijn gehuurde artikelen. Wat moet ik doen? Meld dit gelijk/zsm bij ons zodat wij vantevoren al uit kunnen zoeken wat de kosten van de schade is. Vaak kunnen wij dit op een nette, gepaste manier met u oplossen.

 

-U heeft en heater op gas gehuurd en hij gaat niet aan. Wat moet ik doen? Bij de eerste keer gebruik dient u de knop lager ingedrukt te houden. De lucht moet namelijk eerst uit de leiding. Dit kan enkele minuten duren. Daarna moet u, nadat u een waakvlam heeft, een paar seconden de knop inhouden. Dit is omdat de ontsteking eerst moet warmworden voordat u hem kan aansteken. Mocht dit nog niet lukken kunt u ons bellen en proberen dit met u telefonisch op te lossen en in dien mogelijk komen wij een andere heater brengen.

onze heaters worden vooraf getest voordat wij het aan te klant leveren.

u kunt ons bellen op 06-29752322

Reageer op dit bericht