Veel gestelde vragen

VEEL GESTELDE VRAGEN…

  • Wat moet ik doen al ik een tent heb gehuurd en met het afbreken regent het?

U dient zelf een goed moment te vinden om de tent schoon en droog af te breken. Mocht het echter zo zijn dat het heel de dag regent en de dag erna ook dan neemt u even contact met ons op. Wij gaan dan samen met u op zoek naar een passende oplossing.
Let wel op dat het droog maken met een handdoek geen zin heeft. De tent is dan nog vochtig en te nat om op te bergen.

  • Wanneer kan ik de borg die ik heb betaald voor een product retour terug ontvangen en hoe gaat dit in zin werk?

Wij streven er naar om de borg, na controle van de tent volgende getekende algemene voorwaarden, binnen een week retour te brengen.

Wij zullen met u contact opnemen of u thuis bent en anders dat wij van u akkoord hebben om dit in een gesloten envelop in de brieven bus te doen bij uw adres.

  • Moet ik de glazen/servies schoon inleveren?

U kunt sinds kort twee keuzes bij ons maken. 1. Ik maak de glazen/servies zelf schoon 2. Ik betaal een extra bedrag voor het schoonmaken van de glazen/servies.

  • Op de webshop geeft het product wat ik wil huren beschikbaar aan. Kan ik er dan vanuit gaan dat het beschikbaar is voor die datum?

Nee, wij zullen na controle van de voorraad u een definitieve mail sturen of het product beschikbaar is en daarbij gelijk lever dag/tijdstip. Mocht een product niet beschikbaar zijn dan proberen wij voor u een alternatief te vinden.